Jingle bells, jingle sells – recommended reading for the x-mas season

Jingle bells, jingle sells – recommended reading for the x-mas season

German:

Sound Branding – Grundlagen der akustischen Markenführung, Paul Steiner (Author), Paperback: 292 pages, Publisher: Gabler; Edition: 1 (May 14, 2009)
, Language: German
, ISBN-10: 3834916390
, ISBN-13: 978-3834916396

Die Bedeutung des Sound Branding für die moderne Markenführung, Hans-Joachim Konrad (Author), Paperback: 64 pages, Publisher: GRIN Verlag; Edition: 1 (August 2007), Language: German, ISBN-10: 3638738418, ISBN-13: 978-3638738415

Audio Branding: Brands, Sound and Communication, Kai Bronner and Rainer Hirt (Eds.), Paperback: 280 pages, Publisher: Fischer (Reinhard), Munich; Edition: 1 (May 25, 2009), Language: German
, ISBN-10: 3832943528, ISBN-13: 978-3832943523

Audio-Branding: Entwicklung, Anwendung, Wirkung akustischer Identitäten in Werbung, Medien und Gesellschaft, Kai Bronner and Rainer Hirt (Eds.), Paperback: 318 pages, Publisher: Fischer (Reinhard), Munich; Edition: 2 (February 18, 2009), Language: German, English, ISBN-10: 3832943854, ISBN-13: 978-3832943851

Audio Branding: Musik als Markenzeichen von Unternehmen, Cornelius Ringe (Author), Paperback: 118 pages, Publisher Vdm Verlag Dr. Müller; Edition: 1 (May 2005), Language: German, ISBN-10: 3865500846, ISBN-13: 978-3865500847

Marken-Management 2008/2009. Jahrbuch für Strategie und Praxis der Markenführung (Edition Horizont), Henning Meyer (Ed.), Hard Cover: 351 pages, Publisher: Deutscher Fachverlag GmbH (dfv); Edition: 1 (December 20, 2007), Language: German
, ISBN-10: 3866411219, ISBN-13: 978-3866411210

Rock’n’Brands: Wege zur akustischen Markenführung am Beispiel des Audio Branding und Musiksponsoring, Inge Roden (Author), Paperback: 164 pages, Publisher: VDM Verlag Dr. Müller (January 28, 2009), Language: German
, ISBN-10: 3639123069, ISBN-13: 978-3639123067

Audio-Branding: Akustische Markenkommunikation als Strategie der Markenführung, Kai Bronner (Author), Paperback: 120 pages, Publisher: Grin Verlag (November 2007), Language: German
, ISBN-10: 3638848574, ISBN-13: 978-3638848572

Klang macht Marken: Sonic Branding als Designprozess, Sonja Kastner (Author), Paperback: 188 pages, Publisher: Deutscher Universitätsverlag; Edition: 1, Language: German
, ISBN-10: 3835060848, ISBN-13: 978-3835060845

Strategie und Technik der Markenführung, Franz-Rudolf Esch (Author), Hard cover: 743 pages, Publisher: Vahlen (April 3, 2008), Language: German, ISBN-10: 3800635372, ISBN-13: 978-3800635375

Englisch:

Sound Business, Julian Treasure (Author), Paperback: 244 pages, Publisher: Management Books 2000 (March 14, 2007), Language: English, ISBN-10: 1852525282, ISBN-13: 978-1852525286

Audio Branding – Brands, Sound and Communications, Kai Bronner and Rainer Hirt (Eds.), Paperback: 280 pages
, Publisher: Fischer (Reinhard), Munich; Edition: 1
, Language: English, ISBN-10: 3889274501
, ISBN-13: 978-3889274502

This is Your Brain on Music: Understanding a Human Obsession
, Daniel J. Levitin (Author), Paperback: 328 pages, Publisher: Atlantic Books (May 1, 2008), Language: English, ISBN-10: 1843547163, ISBN-13: 978-1843547167

Buyology: How Everything We Believe About Why We Buy is Wrong, Martin Lindstrom (Author), Paperback: 256 pages, Publisher: Random House UK (May 7, 2009), Language: English, ISBN-10: 1847940137, ISBN-13: 978-1847940131

BRAND sense: Build Powerful Brands through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound, Martin Lindstrom (Author), Hardcover: 256 pages, Publisher: Kogan Page Ltd (February 3, 2005), ISBN-10: 0749443715, ISBN-13: 978-0749443719

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *


*